30.4.13

פנטאוס בצור משה


הרבה פעמים קניית דירה מכלה את כל כספנו ולא משאירה תקציב להחלפת הרהיטים. הזוג המקסים מצור משה קנה את הפנטהאוס מהקבלן ללא שינויים וללא שדרוגים. לאחר כמה שנים הגיע הזמן למלא את הדירה בריהוט ולשדרג את הקיים ופה הם פנו לעזרתי...

האתגר הגדול בפרויקט היה מילוי חלל הסלון. לכאורה סלון גדול הוא דבר מבורך אך סלון שנראה ריק אינו מקום נעים. ההחלטה המהותית הגדולה הייתה להפנות את כיוון הישיבה לתוך הבית ולמקם את פינת הישיבה ליד הוויטרינה הפונה למרפסת. יצרנו קשר עין בין כל חלקי הבית  וגם נהננו מאור טבעי ומבט לגינה שבמרפסת. על מנת לאפשר את ההיפוך היה צורך במציאת פתרון יצירתי לשידת הטלוויזיה שהועמדה באמצע חלל הסלון.  השידה עוצבה במראה מינימאלי נמוך ועליה מרחפת קובייה אוורירית אשר מסתירה וממסגרת את  הפלסמה.
ליד הסלון מיקמנו ספרייה שעוצבה במיוחד להתאים לגודל הקיר הקיים ולסגנון הרצוי. הדיירים רצו מדפים פתוחים לצד אזורי אחסון סגורים כדי שיוכלו לנצל את הספרייה באופן מקסימלי.
פתחנו את שתי הקירות שסגרו את המטבח והוספנו אי עם ישיבה כך שחלל המטבח התמזג עם זה של הסלון. 
ניצלנו צורך בתיקון מערכת מיזו"א כדי לשדרג גרילים ולעדכן הנמכות תיקרה. השארנו את רב המטבח הקיים על מנת לחסוך בעלויות ושדרגנו אותו בנגיעות עדינות. החלפנו את הקרמיקה, את הארון העליון וחלק מהדלתות הקיימות. בשילוב עם האי החדש נוצר מטבח מודרני וצעיר.
בפינת האוכל התגברנו על הנטייה הראשונית לשולחן ניפתח ובחרנו שולחן אוכל גדול במראה דק ומינימאלי. הזוג עדיין צעיר ויעברו הרבה שנים עד שיארח ארוחות שישי, השולחן הדק אינו פורמלי ומשמש את המשפחה הצעירה לאורך  כל ימות השבוע.

סכמת הצבעים – אני מאמינה בכוחו של הצבע ואוהבת להכניס צבעוניות לכל בית בהתאם לאופיים של הדיירים. הלקוחות נתנו בי הרבה אמון ויחד זיקקנו את הצבעים שמתאימים להם ומצאנו את המינון הנכון. הלכנו על סכמת צבעים של כחול, אדום ולבן הנותנת מראה אלגנטי מסודר ויוקרתי וריככנו אותה לביתיות עם גווני תכלת ועם פורניר אלון.
כל פעם מחדש זה מדהים ומאוד מספק לראות את השינוי מהמצב ההתחלתי ועד לתוצאה הסופית.

אין תגובות: